Planując organizację wydarzenia, w przypadku kiedy nie chcemy zatrudniać agencji eventowej, konieczne jest zaplanowanie obsługi tego wydarzenia. Czasami obsługą- wyborem personelu zajmują się np. lokale, w których planujemy imprezę. Jeśli nie ma takiej możliwości, wybór agencji hostess to najlepsze rozwiązanie.

Agencja hostess- cała Polska pełna ofert

Wybierając agencję zwróć uwagę przede wszystkim na jej staż na rynku lub doświadczenie właścicieli. Nierzadko osoby, które długo pracowały dla czołowych agencji postanawiają otworzyć własne firmy, jednak posiadają potrzebne do tego kompetencje czy sieci kontaktów. Bardzo dobrze znają rynek gastronomiczny czy usługowy. Warto zorientować się jak wygląda sprawa zarządzania, ogólnie poświecić chwilę czasu na dokładny rekonesans. Wiele agencji hostess przy podpisywaniu umowy zaprasza klientów do siebie. Otwartość w kontaktach, podkreślenie charakteru współpracy na zasadach partnerstwa jest bardzo ważne. W kontekście doświadczenia lub ewentualnie krótkiego czasu funkcjonowania na rynku, warto zorientować się wśród osób które już wcześniej korzystały z usług agencji. Nie zawsze agencja z bogatym doświadczeniem będzie miała same pozytywne opinie na temat współpracy czy organizacji. Warto zwrócić uwagę zarówno na opinie klientów zadowolonych, jak i tych, którzy posiadali uwagi, a także kategorię tych uwag. Racjonalne podejście w ocenie jakości usług i poziom naszego zaufania pozwolą na wybranie agencji, która powinna spełnić nasze oczekiwania, a nawet zaskoczyć pozytywnie oferując te elementy, które idealnie będą pasowały a sami jako inwestorzy nie wpadliśmy na nie. W końcu doświadczenie przekłada się na profesjonalizm, a także możliwość doradztwa podczas samej realizacji imprezy- to bardzo cenny element.

Planując bardzo wyrafinowane przyjęcie, od obsługi oczekujemy profesjonalizmu, ale także specyficznej aparycji. Niedopuszczalne jest niestosowne zachowanie lub jakikolwiek brak ogłady, niespełniająca wymagań dress codu prezencja hostess i hostów. W tym kontekście warto zwrócić uwgae na to, czy agencja posiada odpowiednie do okoliczności zaplecze strojów, a także gatunek i stan jaki prezentują. Obdarte buty, zniszczone fleki obcasów czy przybrudzone mankiety koszul są nie do przyjęcia. Ważna jest nie tylko jakość i stan odzieży, ale także ich spójność. Stroje dla obsługi muszą spełniać odpowiednie wymagania kolorystyczne, najlepiej jeśli są to te same kompletny ubrań, ale także stosowne do okazji. Jeśli klient nie życzy sobie odsłoniętych ramion, kolan czy dekoltu, należy pamiętać o tym dopasowując odpowiednie uniformy dla obsługi. Bez względu na lokalizację (która złudnie może podnosić poprzeczkę i dodawać powagi samej agencji, np. agencja hostess Warszawa nie musi prezentować lepszej jakości usług niż agencja hostess z Kielce czy z Poznania) warto zwrócić uwagę przede wszystkim na portfolio i doświadczenie agencji w organizacji podobnej imprezy. Jeśli agencja nie posiada wśród dotychczasowych realizacji takiej usługi, warto zastanowić się nad inną agencją, lub wynegocjować lepsze warunki umowy. Prezentacja portfolio to także okazja do poznania zespołu- hostess i hostów.

Personel- wybór zespołu

Prezencja hostess i hostów ma duże znaczenie, podobnie jak ich sposób zachowywania się, profesjonalizm a także dodatkowe kompetencje takie jak znajomość języków. To bardzo ważne, zwłaszcza jeśli impreza ma charakter międzynarodowy. Wiele agencji hostess podejmuje się realizacji organizacji całej imprezy, w tym także oferuje usługi konferansjerskie. Warto sprawdzić kompetencje kandydata lub zweryfikować sposób doboru personelu przez agencję.

Agencje hostess, które nie są wynajmowane wyłącznie do obsługi imprezy, ale także koordynacji eventu powinny charakteryzować się wspomnianą otwartością. Jednak to nie wszystko. Doskonała profesjonalna obsługa to także umiejętności komunikacyjne. Kontakt na każdym etapie realizacji, doskonałą koordynacja poszczególnych etapów wydarzenia, szybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych. To tylko niektóre elementy, jakie powinny towarzyszyć podczas wyboru agencji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *